İade ve Değişim Koşulları
Ürün Değişimi
- Ürün değişimi için, değişim talebinde bulunduğunuz ürünle beraber faturanın arkasında bulunan iade/değişim formu üzerine, yerine almak istediğiniz ürünün adını/kodunu ve beden/renk bilgisini yazarak UPS ile tarafımıza ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.(UPS Müşteri No: 0F566R)
- Yerine almak istediğiniz ürün eğer stoklarımızda varsa değişim işleminiz gerçekleştirilecektir.
- İstediğiniz ürünün stoklarımızda olmadığı görülürse, müşteri temsilcilerimiz size telefon ile ulaşacaklardır.
- UPS dışındaki kargo firmaları ile gönderilen değişimlerin kargo ücreti müşterimize aittir.
İade Nasıl Yapılır?
Ürünlerinizi kullanılmamış olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ve orjinal faturası ile birlikte eksiksiz bir şekilde 14 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
İade Süreci Nasıl İşler?
- Ürünün faturasının arkasındaki iade formunu eksiksiz olarak doldurunuz.
- İade etmek istediğiniz ürünün kodu/adı, iade nedeni ve istenen diğer bilgiler eksiksiz olarak dordurulmalıdır. Fatura, göndereceğiniz paketin içine konulmalıdır.
- Almış olduğunuz ürünleri, anlaşmalı olduğumuz kargo firması UPS ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
- UPS müşteri numaramız: 0F566R
- Bu kodu kargo paketinin üzerine yazınız.
- İadeniz öncelikle müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenecek, yukarıda belirtilen şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.
- İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır. Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7 iş gününü bulabilmektedir.
- Bu 2 günlük süre, iade ettiğiniz ürünün tarafımızdan alınmasıyla başlayacaktır.
|